lördag 6 juli 2013

OH BOY

Sen sist har jag hunnit tagit mitt pick & pack och flyttat från Boracay, varit en sväng i Singapore & hängt på stranden i Kuta, Bali - Indonesien för att efter ett par dagar åkt vidare till Ubud. Haha. Jag har helt enkelt inte någon tid för att blogga, samtidigt så har jag ingen lust att bara sluta men eftersom det händer så otroligt mycket hela tiden och jag är överallt och inte har någon tid att blogga så blir det hela tiden luckor mellan inläggen och inget hänger ihop för er.. I guess? Jag har varit på så många platser på jorden det senaste året men en del resor blir inte ens nämnda här.. Jesus! 
Man kan väl säga att jag kommer blogga mer för min egen skull i framtiden för att dokumentera det jag har lust med.. Har ingen aning om vilka som läser min blogg så då får allt privat hållas utanför.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)