lördag 6 juli 2013

Hörde jag SKÅL?

Kvällen innan vi åkte från Boracay så höll vi en stor middag + party på PDKSP - det är en resturang som ägs av vår vän (snarare familj) Jeff. Dom hade fixat en special meny och gätsterna fick helt enkelt beställa in precis det som dom ville ha att äta & dricka. Och grymma Remus var DJ. Musik för mig är en drog och jag kan inte ens beskriva hur bra hans mixar är!! Det var en hel lyckad kväll som spenderades med alla som vi lärt känna under året.. och det är riktigt många haha! Hade riktigt, riktigt kul. 
ååh helvete vad jag kommer sakna ön. Mitt Boracay. Det handlar inte bara om "The world's best beach", krit vit sand och det turkosa klara vattnet, palmerna, kite surfingen, festerna, raketerna från stranden på helagerna, det underbara utbudet av restauranger, det perfekta vädret, båt turerna , snorklingen, den stjärnklara himmelen, solnedgångarna, live musiken, att främlingar hälsar glatt..etc etc etc etc etc etc etc. Vi som bor här, vi är liksom ett. Ingen dömer någon och vi lever sida vid sida och det är en otroligt stark mix av kulturer och nationaliteter men vi alla känner oss hemma här. Obeskrivligt. SEE YOU SOON BORACAY! 

1 kommentar:

  1. Hej! Jag hänger inte riktigt med nu, ska du flytta från boracay eller ska du bara ut och resa? Kram

    SvaraRadera

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)