Jag har precis surfat runt lite på bloggaren Foki's blogg. Ni vet hon socker söta Thailändskan som är uppväxt i Norrland men nu bor i Bangkok?
Jo, för att vi har just bokat flygbiljetter till Singapore, Indonesien & Thailand!
Som ni kanske minns så var jag i Thailand förra året, i hela 1,5 månad, men då i den södra delen (Phuket, Koh Lanta & Koh Lipe) och denna gången ska vi besöka Chiang Mai & Bangkok.
Thailand är egentligen vårt sista stopp i Asien innan vi flyger hem till Sverige igen, men jag kunde inte låta bli att redan nu kolla upp vad som finns att göra I mega staden Bangkok. Blev rätt sugen på att prova biograferna iallafall:








Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)