Det här andra året i rad då jag inte firar midsommar i Sverige. Lite synd faktiskt, det är ju en super mysig tradition..Men jag är lika glad för det - det är snäppet mer underhållande att lära sina icke svenska kompisar att dansa små grodorna, haha! ^^
Det enda som blir sig likt här idag är maten, dock bytte vi ut den traditionella vanilj glassen till coconut icecream!
Nu minns jag faktiskt att jag var på omslaget för en tidning tsm med min kusin Lina, omslaget var alltså en bild på oss plåtad på midsommar när vi har stora fina blomkransar i håret, så det här är en reminder till mig själv att scanna in den, haha.
Hur som helst så önskar jag en GLAD MIDSOMMAR till alla er i Sverige.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)