tisdag 2 april 2013

RIDA POLLE


I morse när jag stod och tvättade håret - (sköljde ur min kokosnöt olja - hår inpackning, stärker håret jätte mycket - prova!)  så frågar mamma om jag ska med på Yoga så jag hakade. Två timmars pass, skönt att äntligen göra något vettigt..hahaha. Har verkligen ansträngt mig att inte göra någonting sen lovet började.  Men nu ska jag sticka till stallet och rida ut en häst på stranden!
 Har inte ridit på länge, men när jag för ett par år sen red jag och det höll i fyra år i sträck, så det sitter i kroppen haha. Tyckte helt enkelt ridskola var tråkigt om någon skulle undra varför jag slutade, har bara ridit på kompisar hästar osv. sen dess så det ska bli kul. Har aldrig ridigt på stranden förut heller, mys!

I kicked of this day with a yoga pass and now I'm going to the stable, then I'm taking out a horse to go horse back riding ON THE BEACH - Life don't get any better does it? 
I used to be a "Horse girl" (Haha..Don't get me wrong, please) so I'm really excited! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)