lördag 13 april 2013

Q/A

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Eller vad?
Ja, det tänker jag. Ett citat på armen eller så, inget cheesy men något som verkligen kommer betyda nånting för mig hela livet. Var skitsugen på att göra navel piercing förut men inte längre då jag för allt i världen inte vill ha ett hål i navel som syns när man inte har piercingen i.. 

Får du månadspeng? isåfall hur mycket?
Alltså jag får 1000 i handen, men det köper jag väl typ.. nåt tjej magazine, godis & små grejer liikzom. Min mamma betalar kläder, fika, bio, luncher osv. Thank you mum! 

Vad är den "dagliga" temperaturen på Boracay?
Just nu är det sommar månad och det blir upp till 40+ i solen och 35+ grader i skuggen. Lite skillnad från dom 3 graderna i Stockholm va.. Hehehe 

Undrar hur lång tid det brukar ta innan du får paketen när du beställt från Abercrombie&Fitch? 
4 - 5 dagar tror jag. Dock är Filippinerna närmare till USA en Sverige. 

Dina bilder är helt underbara. Vilken kamera använder du? Elr photoshopar du dina bilder?
Canon EOS 600D. Nopp photoshopar inte, har inte så ofta tid till att redigera även om jag önskar det. Har köpt Photoshop CS5 nu dock, får se om jag fattar något hahah 

När stod du upp på en surf bräda förstå gången?
Jag lärde mig surfa när jag var 8 år gammal, i Biarritz. 

Vad är de för macbook du har? Är den bra?
Jag har en Macbook Pro 15" Den äe så jäääkla bra. Jag skulle aldrig kunna gå tillbaka PC nu! Värd varenda öre. 
Har du bankomat kort? Finns det bankomater på Boracay? 
Nää det har jag inte! Vill inte ha det heller, man betalar enklast & mest med cash här iallafall så, dessutom måste man betala 35 kronor varje gång man tar ut pengar med ett svenskt bank kort utomlands, suckss. Jaaa såklart det finns haha! 

Har du tänkte på att byta hårfärg nån gång? Dock tycker jag ditt hår är skitfin, just curious!
Yeeeh hehe. Mörkbrunt? Mörkbrunt? Nu rå? I höst? Men vafan, blondes have more fun höhö. 
Så länge jag bor här tänker jag fortsätta var en unik blondin hihi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)