lördag 16 mars 2013

IT'S A WRAP!

Idag filmade jag & tjejerna vid Lingganay (som min ägs av min klass kompis familj) och filmade för musik videos, det är vår musik läxa, alla har skrivit egna låtar. Det är helt sjukt stort och fint. Det är här min bästa vän Alex bor btw som hade pool party jag aldrig visade några bilder ifrån.. men nu kan ni ju få en idé om hur det såg ut haha. Vi tog en paus och blev serverade god mat i restaurangen. Förövrigt hänger det orchideer i taket" där, och så har dom byggt det som ett slott med torn.. det ser verkligen ut som att man hoppat rakt in en prinsess saga! Dom har även flera rum på botten med vackra speglar, riddar
 rustingnar och sånt haha.. där spelade vi också in. Resultatet blev SJUKT bra. 

När vi var klara hoppade vi äntligen ner i poolen och såg solen gå ner.. Oh my F*ing god, i live here!  OBS - Jag ska uppdatera det här inlägget imorgon, med mer bilder osv. så trött nu! puss. 

Ser ni den lilla ön i poolen? Det är en miniatyr av Boracay såklart!

1 kommentar:

  1. Heeej! Jag är inte alls avundsjuk på dig! Nej nej nej.
    Jag älskar slask oc snö, till och med hö. Haha, just kidding.
    Seriöst.

    SvaraRadera

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)