tisdag 8 oktober 2013

TRAGUS PIERCING


Jag har haft hål i öronen sen jag var 5 år, och nu känner stark att jag MÅSTE GÖRA EN SÅN HÄR PIERCING! Med vissa smycken i tycker jag dock att det är skit fult, men med en enkel silver sten blir det riktigt fint.  Tex. mag piercing blir man tillslut för gammal för, sedan får man ett fult hål..Näs piercing blir också riktigt fult om man tar bort, men på öronen  märks det ju knappt om man tröttnar och tar ut!  
- Nu undrar jag bara vart ska jag gå? Vill ha en proffsig salong person, senast var jag på Berns - dom sög rent ut sagt! Har ett litet fult ärr brevid hålet pga dom. Rekommenderar inte Berns! 
- Kan man ha "in ear" hörlurar på sig?? Gör det inte ont? 
Kommentera gärna om ni vet/har en rekommendation 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)