måndag 7 oktober 2013

Maging malakas na batang babae.


FUCK CANCER! 
Jag vill tillägna det här inlägget till Nicole, en av mina bästa vänner i Filippinerna. För en vecka sen gick hennes mamma bort i bröst cancer, efter två års av sjukdom. Jag blev så schockad, ingen av oss hade väntat oss det, när jag åkte så var hon på bättrings vägen. Det värsta av allt var att hon skämdes för sin sjukdom och inte ville att någon skulle veta. Jag är glad och stolt över min vän att hon verkligen är stark nu, hon går till skolan, hon ler och hon umgås med sina vänner. Nu när det är bröstcancer månaden här i Sverige, se till att bidra!! Det finns allt från klädes plagg till frukost flingor du kan köpa där en del av vinsten går till bröst cancer fonden. Köp Rosa Bandet och be era mammor att gå och testa sig för cell förändringar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)