fredag 13 september 2013

Wish Right Now

   Black Beach, Bali - Indonesien. Idag var äntligen min läkartiiiiid.. 
Ni som föjlt mig på bloggen en längre tid vet ju att jag var med om en bil olycka i November 2010 och att jag inte kunde gå på ett år, jag gick igenom flera operationer, röntgen, kirurgi, terapi, sjuk gymnastisk etc etc etc etc. 
Jag har haft ont hela tiden och nu har jag smått börja träna igen.. efter nästan fyra år.. 
Jag slutade med värk tabletter för 2 månader sen.. då har jag tagit flera värk tabletter varje i nästan fyra år vilket är helt sjukt! Ingen & Inget förberede mig på vilket helvete olyckan skulle göra mitt liv. 
Men iallafall, jag blir bättre för varje dag som går och jag känner entligen att dom skit åren av mitt liv är ÖVER. Och tro mig, det var ett tag jag verkligen inte trodde den dagen skulle komma. Jag var djupt deprimerad.. Iallafall, mina smärtstillade hjälper också mot huvudvärk. Så min huvudvärk har kommit tillbaka nu, vilket suuuuger, men min nya seriösa läkare skrev en remiss till Astrid Lindgrens Sjukhus där jag ska få träffa experter eftersom jag har så mycket symptom och inte vill stoppa fler tabletter in i min kropp. 
Nu får ni ta & lyssna:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)