måndag 23 september 2013

"I ain't got no time for that"

Jag googlade lite på olika hemma workouts och så började såna där olika listor dyka upp, så jag valde lite gott&blandat och gjorde alla i ordning för annars kan jag inte koncentrera mig om jag inte vet precis vad jag ska göra, blir för luddigt och för mycket distraktion från träningen..Så här blev min "20 min home work out" och det enda jag behövde var en yoga matta. 
40 Sit Ups
10 push ups 
25 Squats
20 Lunges 
100 Jumping Jacks
60 Seconds Wall Sit (90 grader) 
60 seconds plank
15 Tricep Dips 
15 Glute Bridge 
The Bicycle Exercise 



Och beroende på hur mycket energi man har, så kan man ändra sin "meny", fattar ni? Just den här var inte jobbig för mig så nu ska jag härma andra listor. Ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)