Swai = vänster Kwa = Höger Toi = Bakåt Pai = Gå Hao = Stanna Di Di = Duktigt!
Haha. Sedan fick vi sätta på oss riktigt sexiga kläder & så provred vi en gång medans elefanternas "Mahout - en enda person som elfanten verkligen lyssnar på) gick brevid. Vi red barbacka, och det gick bra eftersom dom är så pass stora och inte jättesnabba. Satt bekvämt på nacken med knäna bakom dom stora öronen haha. Sen bjöd dom oss på jättegod thai mat och sedan red vi ut, på höjden i djungeln (med en helt fantastisk utsikt!!) till ett vattenfall. Min elefant hette Bahjong och han klev i och la sig och sen hoppade jag ner och skvätte ner honom med vatten haha. Dom flesta elefanterna älskade att dyka under vattnet (med huvudet) vilket var en väldigt rolig syn.
Dom sprutade vatten ur snablarna och så fick vi snabel kyssar av bebis elefanten.. alltså det var helt obeskrivligt. MAGISK DAG!
"Fotografen" hade den värsta timingen, bildsinnet, vinkel och kameran någonsin.. haha. Blir ganska sur över det, hade ju kunnat blivit så fina bilder men jag kunde inte ta med mig min egna kamera vid vattnet. Bilderna i huvudet kommer aldrig att raderas iallafall.




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)