fredag 30 augusti 2013

but I'm a 90's bitch

    Vi solade på min dubbelsäng eftersom jag har tre fönster i rad + balkong, skit skönt att sola från sängen :P 
Oh fyfan, har haft fyra "migrän dagar" nu på två veckor :( Jätte jobbigt men har iallafall bokat en läkartid nu.. Och så regnade det i dag, hela jag blir typ jätte deppig av dåligt väder haha..igår var iallafall lite bättre en den här dagen för på Tisdagar&Torsdagar har jag mitt profilval dans klass på morgonen, så på torsdag morgon sprang jag dom två km till gymmet där vi dansar street dance, en halvtimmes uppvärmning med kondition, pijé, piruetter & öva på hållningen, magmusklerna och sen så stretch innan vi körde igång med koreografin till "Play Hard".  
Update: Bikinin är köpt i Thailand 

1 kommentar:

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)