Tyvärr blev jag jätte sjuk under resan, så till slut fick vi åka till sjukhuset som ville ge mig dropp och ta flera tester, men där ville jag verkligen inte ligga under natten så istället fick jag en dryck med elektrolytes som tack och lov fick mig att må lite bättre. Orsaken var antagligen ett virus blandat med för lågt blodsocker & vätskebrist.
Jag älskar mitt lag till månen & tillbaka osv, man kan nog säga att jag är lillasystern i laget då jag är yngst och tjej (vi är bara 4 tjejer) medan's resten är killar runt 20 år.
Föresten, vi kom på 6;e plats utav dom 16 bästa lagen i landet, förra året hamnade vi på femte plats.. men nästa år är vi ännu bättre! Bör sägas att en av våra motståndare, Boracay Dragons, är det näst bästa i hela världen. Hell to the yeah.
LABAN BORACAY! "FIGHT, BORACAY!"





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)