lördag 18 maj 2013
bsy
Haha åh vilket onormalt filter på web camen.. men jag är sjuk, osminkad, oborstad och ass trött.
Nuuu så tänkte jag förklara varför jag har varit så otroligt upptagen dem senaste veckorna.. Svaret stavas: National Championship..!!
Jag är med i Boracay Ultimate och vi spelar Ultimate Frisbee. Det var ett par veckor sedan efter en basket match med några vänner som BU's grundare förfrågade mig som en spelare i laget. VA?! Tänkte jag, jag hade aldrig någonsin spelat Ultimate Frisbee men nu har det visat sig att mina basket skills (Hård defense & så är jag jäkligt snabb.) kommer till nytta på Frisbee planen.Nu tränar vi ca. 3 timmar om dagen för snart flyger vi till Manila och tävlar om årets National Championship!
Mitt lag - Boracay Ultimate, tävlar internationellt också.. Förra året i Japan tex, och dom har mött Sverige 'Sweden' en gång också, så coolt att vara del av ett så framgångsrikt lag!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)