lördag 4 maj 2013

7th Boracay International Dragon Boat Festival




Sorry att det tog sån tid.. Jag har verkligen haft fullt upp, numera är det jag och inte mamma som tränar hårt inför en storslagen final, men mer om det senare!) Det här är alltså bilder från Fredagen, den 26 April. Det var finals och väldigt många race, och jag satt uppe hos MEDIA och filmade allt (Har förstås inget sådant pass.. är ingen kamera man eller journalist, men ingen bad mig att gå och dom hämtade drinkar & solfjäder till mig.. annars gick jag gick titt som tätt ner i vattnet med kläderna på.
Jag blev verkligen stolt över Bugsay Boraca, dom visade verkligen upp äkta GIRL POWER! Dom vann många race & på Lördagens Award Party blev dem till delade 2 Champion! En guld (1st place) & en brons (2nd Place) Föresten har jag aldrig sett så många sex/åtta pack på en dag. Oherregud, det var riktigt jävla #fitinspo hahaha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)