onsdag 6 mars 2013

WALL OF PICTURES

Som vanligt när jag är sjuk (Ja, migrän igen)  surfar jag runt på Tumblr och så kom jag precis över den här bilden, den hänger faktiskt som en stor tavla  på min vägg hemma i Stockholm, fast i färg. älskar den. 
Jag är lite sugen på att göra en hel fotovägg. Alltså inte som en hel tapet kanske, men mindre bilder - både privata som är fina minnen mixat med inspirations bilder och citat. Typ såhär: Bara att köpa någon magnet tavla och spika upp, sen skriva ut fina bilder - tada! Det måste jag ju göra. 

1 kommentar:

  1. Hejsan Filippa!! Jag ska göra ett arbete om indonesien i skolan och jag tänkte att du var väl där om jag inte minns fel? Skulle du kanske kunna skicka några bilder (om du vill alltså) till min mejl (godisar99@hotmail.com) eller kanske lägga upp på bloggen? Haha vore jättesnällt
    Hedvig

    SvaraRadera

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)