måndag 11 mars 2013

HOW YOU LIKE ME NOW


Haha åh vad dåligt jag uppdaterar. Men jag antar att ni fattar att jag har ett liv att leva.Nnu är det veckan innan Exam Week - när man tar termins examen i alla ämnen. Har en del projekt att kirra och i helgen måste jag spela in en musik video haha. 

I helgen gick vi på spaaa och tog en timmes massage, OCH så kom Resyl, en jätte duktigt massage terapist hem till oss och masserade mig i flera timmar haha, ååh det var så skönt. Mysigt också eftersom vi känner varandra, så då behöver man inte ligga som någon död fisk och vara helt tyst under massagen. Ätit ute alla kvällar, bla. på Don Vito Ristorante Italiano - om ni kommer till Boracay, ät där!! Tillbringade också en av dom soligaste dagarna (om man kan säga så?) på White Beach - jag blev sjukt brun trots att jag knappt solade.  Kommer aldrig sluta förvånas över hur vackert det är här.. 

Update: Filtret på bilden kmr från Pixlr. 

1 kommentar:

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)