torsdag 21 mars 2013


God morgon Sväärje! Dom flesta av er sover nog nu. Eller det skulle iallafall jag göra om jag var på den sidan av världen. Där av soluppgångs bilden jag tog i Bali, Indonesian 2o12 när jag satt i en gungande båt och väntade på att vilda delfiner skulle dyka upp.. det dök upp minst hundra stycken, magiskt! 

 Exam's är över, haha fyfan vad skönt! 
Sorry att jag inte har bloggat, eller snarare att jag inte publicerat inläggen.. dom hamnar oftast i utkast av någon andledning. Men nu är det lov, förutom att jag måste ta ett matte prov imorgon som jag missade eftersom jag var sjuk. Snart drar vi till Manila & Palawan, så kuuul! 

Good morning folks! A picture of the sunrise in Bail, Indonesia 2012. I took this pic when I was sitting in a fishermen's boat and waited for the dolphins to show up.. at least a hundred wild dolphins showed up! It was a magic, beautiful moment. 
Exam week is now over, so I will have more time for the blog.. Yeej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)