torsdag 28 mars 2013

FULL MOON PARTY


I natt var vi på Full Moon Party på Area 51, en strand klubb. Jag har blivit bjuden dit så många gånger men har aldrig kunnat gå, men nu drog vi dit i allafall! Det var helt stört kul! 
Månen var så stark att man kunde se sin egen skugga i sanden.
Fattar inte hur det kan finnas så stört många sköna människor på en fest, galet ju! Träffade en del bekanta ansikten men säkert hundra fler nya. 
Och jag träffade random många svenskar  också haha, lite roligt att alla sa samma sak "jag ville ha något annat en Thailand". Föresten älskar jag hur avslappnade och sköna svennar är på semestern. 

Kom hem kl. 5 på morgonen, och vaknade vid 12.  Ska kanske dra min kos till stranden och kolla på en Asia Kite Tour (Kite surfar tävling) känner ju säkert hälften av alla deltagare och dessutom är det roligt att fota surfarna. Fan vad länge sen jag surfade kom jag på. 
We were at the full moon party in Area 51 yesterday! A beach club.  Had soooo much fun! 
The moon was so bright I could see my own shadow in the sand, cool huh?
I met some known face's and a hell lot of new face's! And a lot of other swede's haha. 
I think I should get down to the beach now, to watch the Asia's Kitesurfer Competition, I'm sure I know a lot of those who are competing, I should be there cheering them up! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)