måndag 25 mars 2013

Another day in paradise


Igår var en perfekt dag!
Började dagen tidigt (Jag skulle säga kl. 9 på en lördag är tidigt) på vackra Bulabog Beach med en resturang frukost bestående av crépe med mango, banan & nutella och mango shake.
Sen drog vi till White Beach och därifrån åkte vi en motor båt's tur! Helt sjukt kul ju. Det var alldeles för soligt för att segla idag, och så älskar jag ju fart. Att se Boracay (4,5 km långa White Beach och alla palmerna) från långt ut i vattnet, å det var helt underbart.
När jag blir vuxen ska jag äga en riktigt snabb och snygg motorbåt!
Sen shoppade lite (visar sen) och åt sen middag på D'Paris och tittade på den vackra solnedgången
Och nu kommer vi till det roliga. Ingen kamera föjlde med igår. Men eftersom stor del av dagen spenderades på White Beach, varsågoda: bilder från förra vecka.

I had such a perfect saturday..! Started of with a breakfast @ wind rider by beautiful Bulabog Beach, fresh fruist crépe with nutella and drinks.
Later on we went for a ride on a motorboat by White Beach! Seriously soooo damn fun! 
I love speed, and of course the view of Boracay island and it's 4, 5 km long powdery white beachs and palms from the water was an amazing sight. 
Then we went shopping in the Plazoleta and had dinner at D'paris. 
Sorry to say I didn't have my camera around this day.. Well well, I love this picture I took at White Beach last week. 

1 kommentar:

  1. Hej, Jag har en fråga och behöver ett jätte snabbt svar. Jag ska till Tereiffa imorgon och jag letar efter Victoria´s Secret butiker där. Jag såg att du hade hittat en butik nära Los Cristianos. Vart både du någon stans? ( så jag vet vad som är nära Los Cri...) och var det en riktig Vs butik eller en butik som hade köpt in VS?
    tacksam för ett svar fort och jag vill bara säga också att jag älskar din blogg och du verkar ha ett underbart liv! kram <3

    SvaraRadera

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)