onsdag 27 februari 2013

Hunter's hypen




Det blev en rolig liten diskussion igår på en bloggare's bild som hade köpt ett par svarta Hunters och instagramade en bild. Själv fattar jag inte grejen med att dom är såå hypade ? 
Alla får göra precis vad dom vill med sina pengar! None of mine buissness - MEN om ni tänker på det är det väl lite ironiskt att helt plötsligt skulle alla svenska tjejer äga ett par långa gummi stövlar med en liten gummilapp med 6 bokstäver - HUNTER för 1500 kr.
Och 90% av kommentarerna höll med mig.  

Enligt mig så skaffar tjejer hunters ENBART "to SHOW OFF" 
(Jag menar, hur många bilder på tjejer i spegeln med Hunters finns det på Instagram?) 
Annars hade dom skaffat ett par helt vanliga gummistövlar, för 10 ggr mindre pris och hade bara använt dom när det FAKTISKT regnar.
Lolzz :) 

3 kommentarer:

  1. Jag tycker hunters & oddmolly blusarna är fina så jag vill verkligen ha sånna och ska typ köpa det snart men jag tänker oxå på att hur galet det är att så jäkla många har hunters . aso i min klass har alla förutom jag hunters. det är gaaaaalet

    SvaraRadera
  2. Hahahahah Gud vad sant

    SvaraRadera
  3. Du tog orden rätt ur mun på mig. Nu vill man ju faktiskt bara kräkas när man ser nån liten gjorts i hunters. Töntigt namn också, hunters

    SvaraRadera

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)