söndag 2 september 2012

Vinn Victora´s Secret bodymist

Det är dags för en tävling, reglerna är väldigt enkla!

  • Skriv en kommentar om vad ni vill ha mer av för typ av inlägg här i bloggen - mode, foto, vardag, resor, sex&kärlek, skönhet mm.? You name it!
  • Skriv också vilken bodymist ni helst vill ha 
  • Fyll i ditt namn, (bloggadrs) och epostadress, 
  • Länka hit för en större chans att vinna ( länka till länken i kommentaren)
  • Jag kommer dra 5 vinnare. Good luck! :) 
1. Endless Love 2. Pure Seduciton 3. Love Spell 4. Dazling Kiss 5. Secret Craving

3 kommentarer:

  1. Hej Filippa!!!
    Typ mode, foto, tips vore kul :)
    Endless Love ser fin ut tycker jag :)
    ridspoet.blogg.se
    godisar99@hotmail.com
    Puss <3 :)

    SvaraRadera
  2. Oooh hihi då vill jag vinna Pure Seduction! Fett nääz med VS tävling! ;)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag vet att det typ var ett år sen du gjorde detta inlägg men om du har body misten pure seduction skulle jag kunna köpa den av dig, vill gärna ha en! :)

    SvaraRadera

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)