fredag 31 augusti 2012

Flyttat till Filippinerna..!



    Jo, det är såhär aaattt: Jag har flyttat till BORA-FUCKING-CAY! Can you belive it?!
    PARADIS Ö! Jag bor liksom på världens allra vackraste strand, lycka!

   Det var inte särkilt planerat haha, vi kom hit för semester men redan tredje dagen bestämmde vi att ska bo här (:  

Så en vecka innan skolorna börjar gjorde jag ett test för en Internationel Skola, svåraste jag nånsin gjort, men jag kom in! Läraren är helskön +  typ alla i min klass kommer från USA/Canada, ni vet dom pratar typ dubbelt så snabbt och hahahah ärligt talat kan man nog inte hitta mer underhållande personer under samma tak, önskar att ni kunde se det själva så skulla ni fatta vad jag menar.
Vi andvänder våra laptops under lektioner, har en grym kafeteria, äter i klassrummet och på sista lektion får man välja mellan 5 ämnen. LOVE IT <3

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte bor Sverige längre men VAD KUL (!!!) för dig!!

    SvaraRadera
  2. Är det verkligen så att Victoria's Secret har en butik på Teneriffa? Jag såg att du skrivit det i ett tidigare inlägg, men jag hittar ingen information alls på nätet.. Hjälp hjälp :( Kram

    SvaraRadera

Be nice! (Din IP adress spares och kan spåras)